ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
Архів ВПС «FLASHPAY»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
КЛІЄНТАМ БАНКУ
Фінансові платіжні послуги
Правила зовнішнього електронного документообігу
ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ
Договори та тарифи на обслуговування
Надання фінансових платіжних послуг
Кредити
Депозити
Дистанційна верифікація клієнтів Банку Фамільний
Тестування системи ICEI
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
Інформація боржникам
Шерінг документів через додаток ДІЯ
Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів
Рекомендації власникам електронних платіжних засобів
Порядок розгляду звернень клієнтів
Порядок та процедура захисту персональних даних
БАНКАМ
ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ
ВАКАНСІЇ
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 16.04.2024
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 0.000 0.000 39.5740
EUR 0.000 0.000 42.1620
RUB 0.000 0.000 0.4230
   
Дізнатися більше про ФГВФО ...

КЛІЄНТАМ БАНКУ - ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ - Порядок розгляду звернень клієнтів

Порядок розгляду звернень клієнтів

   
Порядок розгляду звернень клієнтів у ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»

   
   Шановні клієнти, дякуємо за вибір нашого Банку в якості фінансового партнеру! Ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
   
   Своє звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом, а саме:
   
   • усне звернення - викладається під час особистого прийому громадян або за допомогою засобів телефонного зв'язку ( за телефоном +38 (044) 594-595-5);
   
   • письмове звернення - надсилається засобами поштового зв'язку на адресу: 03039, м. Київ, просп. Голосіївський, буд.26-А, ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» ;
   
   • електронне звернення - надсилається засобами електронного зв'язку на електронну адресу
[email protected].  
   
   
Форма електронного звернення клієнта
   
   Для того, щоб Банк міг розглянути звернення та надати вичерпну відповідь, заявнику у зверненні необхідно вказати наступну інформацію, в залежності від каналу подачі звернення:
   
   У письмовому та усному зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
   
   Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
   
   Усне звернення викладається ініціатором на особистому прийомі у керівника Банку згідно графіку прийому громадян, який затверджується наказом голови Правління Банку.
   
   В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
   
   Звернення громадян розглядаються і вирішуються у строк, що не перевищує одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
   
   Відповідь на звернення громадянина оформляється на фірмовому бланку ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» за підписом голови Правління Банку (особою, яка його заміщує).
   
   Надсилання письмової відповіді на звернення громадянина/клієнта Банку здійснює наступними видами:
   
   • засобами поштового зв'язку;
   
   • засобами електронного зв'язку якщо клієнт зазначив у зверненні такий спосіб отримання відповіді та вказав електронну адресу;
   
   • кур'єрською службою.
   
   Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню:
   
   • письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
   
   Якщо питання не вдалося вирішити, Ви може звернутися до органу, що здійснює державне регулювання діяльності Банку -
Національного банку України.
   
   Найзручніше це можна зробити:
   
   • через онлайн-форму на вебсайті НБУ https://bank.gov.ua/
   
   • надіславши листа на електронну пошту
[email protected];
   
   •
зателефонувавши до Контакт-центру НБУ 0 800 505 240;
   
   • через чат-бота nbu_contact_bot у viber або telegram.
   
   
   Поштова адреса НБУ: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
   
написати листа     написати листа контакти     контакти пошук OK
//