ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ
Інформація
Розрахунково-касове обслуговування та інші послуги
Кредити
Депозити
Дистанційна верифікація клієнтів Банку Фамільний
Тестування системи ICEI
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
Інформація боржникам
Політика конфіденційності
Для абонентів постачальників послуг ТМ «Інформаційні технології»
Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів
Рекомендації власникам електронних платіжних засобів
Порядок розгляду звернень клієнтів
Порядок та процедура захисту персональних даних
Комерційні агенти
БАНКАМ
ВАКАНСІЇ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
ПС «FLASHPAY»
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 26.09.2020
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 28.100 28.450 28.2670
EUR 32.600 33.250 32.8760
RUB 0.345 0.395 0.3640
Конвертер валют





   Разработка: KiitDesign
   Каталог: Ukrbox.com

ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ - Порядок розгляду звернень клієнтів

Порядок розгляду звернень клієнтів

   
   
Порядок розгляду звернень клієнтів у ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»

   
   Шановні клієнти, дякуємо за вибір нашого Банку в якості фінансового партнеру! Ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
   
   Своє звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом, а саме:
   
   • усне звернення - викладається під час особистого прийому громадян або за допомогою засобів телефонного зв’язку ( за телефоном +38 (044) 257-20-14);
   
   • письмове звернення - надсилається засобами поштового зв'язку на адресу: 03039, м. Київ, просп. Голосіївський, буд.26-А, ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» ;
   
   • електронне звернення - надсилається засобами електронного зв'язку на електронну адресу
bank@fbank.com.ua.
   
   Для
того, щоб Банк міг розглянути звернення та надати вичерпну відповідь, заявнику у зверненні необхідно вказати наступну інформацію, в залежності від каналу подачі звернення:
   
   У письмовому та усному зверненні має бути зазначено прізвище, ім.’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
   
   Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
   
   Усне звернення викладається ініціатором на особистому прийомі у керівника Банку згідно графіку прийому громадян, який затверджується наказом голови Правління Банку.
   В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
   
   Звернення громадян розглядаються і вирішуються у строк, що не перевищує одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
   
   Відповідь на звернення громадянина оформляється на фірмовому бланку ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» за підписом голови Правління Банку (особою, яка його заміщує).
   
   Надсилання письмової відповіді на звернення громадянина/клієнта Банку здійснює наступними видами:
   • засобами поштового зв’язку;
   • засобами електронного зв’язку якщо клієнт зазначив у зверненні такий спосіб отримання відповіді та вказав електронну адресу;
   • кур’єрською службою.
   
   Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню:
   • письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
   
   Також, Ви можете звернутись до Національного Банку України. Детальна інформація у розділі «Звернення громадян» на сайті Національного Банку України за
посиланням.
   
написать письмо     написать контакты     контакты поиск OK
//