ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
Архів ВПС «FLASHPAY»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
КЛІЄНТАМ БАНКУ
Фінансові платіжні послуги
ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ
Договори та тарифи на обслуговування
Надання фінансових платіжних послуг
Кредити
Депозити
Дистанційна верифікація клієнтів Банку Фамільний
Тестування системи ICEI
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
Інформація боржникам
Шерінг документів через додаток ДІЯ
Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів
Рекомендації власникам електронних платіжних засобів
Порядок розгляду звернень клієнтів
Порядок та процедура захисту персональних даних
БАНКАМ
ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ
ВАКАНСІЇ
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 28.03.2024
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 0.000 0.000 39.2270
EUR 0.000 0.000 42.4420
RUB 0.000 0.000 0.4250
   
Дізнатися більше про ФГВФО ...

КЛІЄНТАМ БАНКУ - ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ - Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів

Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів

   
Рекомендацій щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку та виявлення фішингових вебсайтів.

   
   Клієнт зобов’язаний забезпечити/гарантувати неможливість отримання третіми особами інформації про Логін, Пароль, номер фінансового телефону тощо. Ризик і відповідальність за несанкціоноване використання Логіна, Пароля несе виключно Клієнт.
   Клієнт зобов’язаний забезпечити належний рівень захисту свого Облікового запису в системі дистанційного обслуговування (Далі - СДО), а саме:
   - переконатись що адреса СДО введена правильно і встановлене безпечне підключення. Уникайте переходу до СДО по банеру або посиланню, отриманому через електрону пошту чи в СМС-повідомлені;
   - не заходити до СДО з чужого комп’ютера;
   - нікому не передавати управління своїм Обліковим записом в СДО;
   - не повідомляти логін та пароль до СДО третім особам;
   - використовувати надійний пароль до СДО, використання паролей з великою кількістю символів збільшує ступінь захисту пароля;
   - забезпечити захист свого мобільного телефону та SIM-картки, на номер якої СДО надсилає коди підтвердження операцій;
   - не використовувати в паролі послідовні комбінації і символи що повторюються. Такі комбінації (наприклад: 11111; 12345;qwerty и т.д.) не можуть служити надійним паролем;
   - не використовуйте власне ім’я або ім’я близьких, а також не застосовуйте й іншої особистої інформації в якості паролю;
   - використовуйте різні паролі для входу до операційної системи та для входу до СДО;
   - періодично змінюйте пароль до СДО;
   - звернути увагу на те, що Банк ніколи не просить у клієнтів пароль та іншу особисту інформацію;
   - не залишайте комп’ютер з увімкненим СДО без нагляду. Виходьте з системи, навіть якщо потрібно відійти на невеликий час;
   - використовувати ліцензійне програмне забезпечення, включаючи операційну систему, що використовується для доступу до СДО;
   - забезпечуйте антивірусну безпеку своїх інформаційних систем (безперервне використання та своєчасне оновлення антивірусних програм на персональних комп’ютерах, смартфонах, планшетах і т.п.)
   - не встановлюйте на комп’ютер програм дистанційного керування;
   - вимикайте автоматичний запуск на змінних носіях;
   - не відвідуйте інтернет-ресурсів сумнівної якості;
   - не встановлюйте програмні засоби з сумнівних інтернет-ресурсів, а також ті що прийшли електронною поштою;
   - негайно змініть Пароль в СДО у випадку якщо Пароль або його частина стала відома іншій особі.
   У випадку виявлення здійснення несанкціонованого доступу до Вашого Облікового запису в СДО Клієнт зобов’язаний негайно звернутись до технічної підтримки Банку за телефоном 044-247-48-18 та повідомити про втрату.
   
   Доступ до системи дистанційного обслуговування надається через веб-посилання яке вказано в договорі. При виявлені фішигових веб-сайтів необхідно про це повідомити технічну підтримки Банку за телефоном або через e-mail.
   Для перевірки сайту, рекомендуемо скористатися базою шахрайських сайтів за
посиланням.
   Довідник що містить інформацію про банки, що мають ліцензію та відокремлені підрозділи банків знаходиться на сайті Національного Банку України за
посиланням.
написати листа     написати листа контакти     контакти пошук OK
//