ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
Архів ВПС «FLASHPAY»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
КЛІЄНТАМ БАНКУ
ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ
Фізичним особам
Юридичним особам/ФОП
Договір поточного рахунку фізичної особи – підприємця
Договір поточного рахунку юридичної особи
Пропозиція ПрАТ «Банк Фамільний» (Публічна оферта) щодо укладення договору про надання доступу до сервісу «ФІП»
Тарифи ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»
Архів
ВАКАНСІЇ
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 11.02.2025
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 0.000 0.000 41.5940
EUR 0.000 0.000 42.8960
RUB 0.000 0.000 0.4280
   
Дізнатися більше про ФГВФО ...

ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ - Юридичним особам/ФОП - Пропозиція ПрАТ «Банк Фамільний» (Публічна оферта) щодо укладення договору про надання доступу до сервісу «ФІП»

Пропозиція ПрАТ «Банк Фамільний» (Публічна оферта) щодо укладення договору про надання доступу до сервісу «ФІП»

   ПРОПОЗИЦІЯ ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» (ОФЕРТА)
   ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ «ФІП»

   
   1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
   1.1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» (далі за текстом – Банк) (
Ліцензія Національного банку України на здійснення банківських операцій № 145 від 14 листопада 2011 року) пропонує юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (далі за текстом - Користувачі), з якими Банком укладені Договори про надання банківських послуг, - приєднатись до сервісу ФІП» з урахуванням діючих договорів про надання банківських послуг (далі за текстом – Сервіс) шляхом укладання Договору приєднання за допомогою акцепту цієї пропозиції (оферти) Банку в порядку, передбаченому Договором.
   
   1.2. РЕКВІЗИТИ БАНКУ
   ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»
    Місцезнаходження та поштова адреса:
    Україна, 03039, м. Київ, пр. Голосіївський, 26а
    Код ЄДРПОУ 20042839
    Код банку (МФО) 334840
    к/р UA433000010000032008113401026 в НБУ
   
   
   1.3 Контактна інформація:
   Тел. 044 594 59 55
   Е-mail:
[email protected]
   Вебсайт Банку
www.fbank.com.ua
   
   1.4. Оферта набуває чинності з моменту розміщення її на вебсайті Банку за адресою:
https://fbank.com.ua/index.php?p=309, і діє до моменту відкликання Оферти Банком шляхом видалення її тексту з вебсайту Банку.
   
   2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
   
   Користувачі – юридичні особи та фізичні особи-підприємці, з якими Банком укладені договори про надання платіжних послуг, які є діючими на час акцепту ними цієї оферти.
   
   Оферта – пропозиція Банку для Користувачів укласти Договір про надання доступу до Сервісу «ФІП» на нижче наведених умовах з урахуванням діючих договорів та виражає намір Банку бути зобов'язаним за цим Договором у разі її прийняття Користувачами.
   
   Акцепт Оферти – повна й безумовна згода Користувача на укладення даного Договору на умовах, визначених Офертою.
   
   Сервіс «ФІП»– сукупність програмних засобів, даних, електронної (цифрової) інформації, структурованих у вигляді онлайн-сервісу, що розміщений за унікальною адресою: https://fip.fbank.com.ua:8228/FIPsite/, за якою Користувач отримує доступ до Сервісу. Призначений для отримання Користувачем інформації про надані Банком послуги за укладеними між Банком та Користувачем договорами.
   
   Договір про надання платіжних послуг – договір про надання Банком Користувачу платіжних послуг (зокрема, але не виключно, договір про розрахункове обслуговування, договір про переказ коштів, договір про приймання платежів), укладений Банком із Користувачем без надання послуги з відкриття рахунку Користувача у Банку, що є діючим на момент Акцепту Оферти Користувачем та за своїм змістом передбачає надання Реєстру прийнятих платежів з інформацією про переказ кожного платника на користь Користувача.
   
   Логін – алфавітно-цифровий набір символів, що ідентифікує Користувача в системі Сервісу.
   
   Пароль – секретний алфавітно-цифровий набір символів, призначений для можливості входу Користувача до системи Сервісу. Для отримання можливості входу до системи сервісу Користувач повинен самостійно змінити разовий Пароль на постійний.
   
   3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
   3.1. Предметом цього Договору є надання Банком Користувачу права користування Сервісом у відповідності до його функціональних можливостей.
   3.2. На підставі та умовах, визначених даним Договором, Банк надає Користувачу, а Користувач приймає послуги з доступу та користування Сервісом з урахуванням діючого(их) договору(ів) про надання банківських послуг, укладеного(их) із Банком.
   3.3. Після укладання цього Договору Користувач отримує право доступу до Сервісу для використання його за його функціональним призначенням в межах діючого(их) договору(ів) про надання банківських послуг, укладеного(их) із Банком.
   
   4. МОМЕНТ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
   4.1. Моментом укладення цього Договору є факт першого входу Користувача до Сервісу на підставі визначеного ним самостійно постійного Паролю, що свідчить про прийняття Користувачем (акцепту) пропозиції Банку щодо укладення цього Договору.
   4.2. Акцептуванням Оферти Користувач підтверджує повну, безумовну і беззастережну згоду на прийняття усіх умов Оферти.
   4.3. Акцептуванням Оферти Користувач підтверджує, що він приєднується до всіх істотних умов Договору вцілому та надає згоду на зазначені в Договорі умови доступу до Сервісу відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України.
   
   5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ
   5.1. Банк після укладання цього Договору надає Користувачу доступ до Сервісу без додаткової оплати в рамках виконання Банком своїх зобов’язань з надання Реєстру прийнятих платежів з інформацією про переказ кожного платника за Договором про надання банківських послуг.
   5.2. Користувач, який бажає отримати доступ до Сервісу, повідомляє про це Банк шляхом направлення відповідного листа на електронну адресу Банка
[email protected]
   5.3.
Банк надає Логін та разовий Пароль для входу до Сервісу Користувачу, який до нього звернувся у порядку, визначеному п. 5.2. цього Договору.
   5.4. З метою використання усіх доступних Користувачу функціональних можливостей Сервісу Користувач зобов’язаний самостійно забезпечувати зв’язок власного технічного обладнання з мережею Інтернет.
   5.5. Банк не здійснює обслуговування технічних та програмних засобів Користувача та не відповідає за їх належне функціонування, в тому числі за функціонування мережного обладнання як Користувача, так і його постачальника послуг доступу до мережі Інтернет.
   
   6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧА
   6.1. Користувач має право:
   6.1.1. здійснювати використання Сервісу за його функціональним призначенням в межах діючого(их) договору(ів) про надання банківських послуг, укладеного(их) із Банком;
   6.1.2. звертатись до Банку у разі виникнення скарг або пропозицій щодо використання Сервісу;
   6.1.3 відмовитись від користування Сервісом, розірвавши цей Договір в односторонньому порядку за попереднім повідомленням Банку про відмову від Договору не менше ніж за 10 (десять) днів до дати настання такого.
   6.2. Користувач зобов’язується:
   6.2.1. до акцептування Оферти ознайомитись зі змістом та умовами даного Договору;
   6.2.2. дотримуватися вимог, визначених цим Договором та законодавством України;
   6.2.3. при першому вході до Сервісу змінити разовий Пароль, наданий Банком, на самостійно визначений ним постійний Пароль;
   6.2.4. не копіювати та не змінювати програмне забезпечення, що входить до складу Сервісу;
   6.2.5. не створювати програми, похідні від програмного забезпечення Сервісу, та не проникати в програмне забезпечення Сервісу з метою отримання кодів програм;
   6.2.6. не здійснювати передачу третім особам будь-яких даних, в тому числі, але не виключно отриманих від Банку Логіну, Паролю, прав доступу до програмного забезпечення Сервісу;
   6.2.7. не передавати або не поширювати іншим чином будь-яку інформацію та/або об’єкти права інтелектуальної власності, якщо такі дії можуть призвести до порушення прав третіх осіб, включаючи права на захист персональних даних;
   6.2.8. негайно повідомляти Банк про будь-які випадки неавторизованого доступу до Сервісу з Логіном і Паролем Користувача та/або про будь-яке порушення безпеки, про яке стало відомо Користувачу.
   
   7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ БАНКУ У ВИПАДКУ АКЦЕПТУ КОРИСТУВАЧЕМ ДАНОЇ ОФЕРТИ
   7.1. Банк має право:
   7.1.1. На свій розсуд, в будь-який момент вносити будь-які зміни у Сервіс без спеціального повідомлення або попередження Користувача, в тому числі, але не виключно, додавати новий чи скорочувати наявний функціонал Сервісу, змінювати його дизайн;
   7.1.2. Проводити профілактичні роботи для підтримки справності та удосконалення Сервісу;
   7.1.3. Обмежити або припинити доступ Користувача до Сервісу у зв’язку із порушенням умов даного Договору та/або припиненням дії Договору(ів) про надання банківських послуг, укладеного(их) Користувачем із Банком;
    7.1.4. Розірвати дію даного Договору в односторонньому порядку, попередивши про це Користувача не менше ніж за 10 (десять) днів до дати розірвання договору.
   7.2. Банк зобов’язується:
   7.2.1. Забезпечувати працездатність та технічну можливість використання Користувачем Сервісу за його функціональним призначенням в межах діючого(их) договору(ів), укладеного(их) із Банком.
   
   8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
   8.1. Користувач розуміє й погоджується з тим, що Банк надає Сервіс на умовах «як є» та «як доступно».
   8.2. Сторони не несуть відповідальності за непрямі збитки та втрачену вигоду, що можуть виникнути при виконанні цього Договору.
   8.3. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх обов’язків, якщо це невиконання стало наслідком обставин надзвичайного характеру, що виникли після акцепту Користувачем Оферти, яких Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами.
   8.4. Сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, зобов'язана протягом 3 (трьох) робочих днів повідомити про це другу Сторону, при цьому виконання зобов'язань за Договором та строк його дії призупиняються до припинення цих обставин.
   
   9. ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ
   9.1. Банк має право на внесення змін до умов Договору в односторонньому порядку, з обов'язковим повідомленням про це Користувача на веб-сайті Банку не менше ніж за 3 (три) дні до вступу в дію змінених умов Договору. У разі незгоди Користувача зі змінами, внесеними до умов Договору, Користувач може припинити користування послугами Банку за цим Договором на майбутнє, повідомивши про це Банк. Продовження користування послугами Банку на нових умовах свідчить про згоду Користувача з внесеними до Договору змінами.
   
   10. ІНШІ УМОВИ ОФЕРТИ
   10.1. Суперечки, які можуть виникнути після акцепту Оферти Користувачем вирішуються шляхом переговорів.
   10.2. Умови Договору залишаються чинними для Користувачів у редакції на весь час його розміщення на веб сайті Банку, в тому числі у разі зміни його найменування, адреси державної реєстрації та інших змін, які не тягнуть за собою припинення дії Договору.
   
написати листа     написати листа контакти     контакти пошук OK
//